click it

Saturday, April 17, 2010

Candid gambar Bung Mokhtar dan Zizie Ezzete di Penamaan Calon Hulu Selangor

Salam semua!

Kali nie,
saya takda nak cite pasal personal sangat.
Maybe ade siket lah nati.
hehe^^ 

Entri saya berbaur politik siket.
Siket je tak banyak.betul betul.tak tipu
Info dan pic yang bakal saya taruk jap lagi pun
di curi dari kamera abah.teehee.
Abah pegi penamaan calon tadi pagi.
Ramai gilaa orang.
Bukan ramai orang gilaa tau.
Then tadi petang abah ada tunjukkan saya satu gambar
Beriya sangat abah nak tunjukkan gambar tuh.
Saya tengok lah apa die abah nak tunjukkan.
Upenya gambar artis yang yang cantik gebu Zizie Ezzete dan suaminya
Datuk Bung Mokhtar Radin.
Memang cantik ouh Zizie and Datuk Bung pun nampak makin muda.
ehehee*_*
Tanak komen lebih lebih. nanti kene saman.
Okeyh. jop tengok!

Eh mane gambar zizie??
hee.jap g eh tengok gambar Zizie tuh.
Tengok dulu gambar calon Bn, P Kamalanathan.
Janji janji jap g ade gambar Zizie okeh^^

Ramai gilaa orang wehh..

Risau kalau kalau ada yang tercedera

Yah semangat semangat!!


Okeh okeh jangan marah.
Tau dahtak sabar
okess
Jom jom tengok bawah!
bukan bawah kain ye.
bawah INI


haa.nilah.
Santek kan die!! Gebu gilaa.
Orang dah ada hubungan sah
tak yah nak malu malukan.
Sweet jerr!! Cemburu makkk!
Hehe sorylah..satu jer gambar saya masukkan.
Sebab ada satu jeh.
abah kata die malas nak snap banyak banyak.
Nanti kata die fanatik pulak.
teehee

Bytheway,
saya nak uploaad satu jer lagi gambar
satu jee..














Hehe. Nak menyatakan kepuasan hati kerana dah dapat
memiliki wedges idaman hati..
heee tersenyum lebar.

Jangan mara ye.

Thanx!
bai

Regards,
eikin gila

6 comments:

  1. chayok2....apew2 pn ayg ttp d hati...
    ehhehe,,,,

    ReplyDelete
  2. Pinjam Gambar Eh... Nak Letak Kat Blog.. Lawa Blog Ni... Macam Tuan Dia Gak... Hehehe...

    ReplyDelete