click it

Friday, April 16, 2010

Kegilaan memandu!

Salam semua.

Kali ni tak da pasal hati dah.
hehe.

Nih pasal gila time drive.
Sebenarnya tak da lah gila sangat..
I saje snap few picture time memandu
balik dari ambik adek I
yang belajar di SESERI, Key Ell
die baru form 5.
Taun nie nak SPM.Padan muka kau. haha

Disebabkan die, I kene half day kerja
and trus drive dari Port Klang to KL.
Dah lah highway dari Port yg pendek tuh ke Bukit raja 
berharga 2.70!belum ke KL lagik.
tak di kira dengan jemm di tengah tengah ibu kota.
Kenapalah kau pindah sekolah jauh jauh dik!

haha
Berkira pulak kan.

ohh!kau kalau jumpa pakwe kau, tak da pulak kau nak bising,jauh pun kau tak kesah
nih suruh amek adek kau sendiri pun nak berkira ya!


okey okey.
sorry soory.. tak buat lagi..teehee

Entri I kali ni sebenarnya nak tunjukkan gambar je
Gambar dengan adek.
Saje borink borink.
So I post my pic nih untuk share.

Jum jum tengok.
.
.
.
.
buffering
.
.
.
.
ok
Hye my name is 
mis tembam pucat lesi
.
.
.
.
.
.
lagi
.
.
.
.
.
.
ha

Bosan tunggu toll di batu tiga.
Touch N go da bes credit
.
.
.
.
.
.
ade sket lagik
.
.
.
.
Tengok lar

Gelap kan die 
*eleh macam kau cerah sangat
.
.
.
.
ada lagi
.
.
.
.
.
.
.
nih ada
Terel tak drive pejam mata.

Kau boleh??
.
.
.
.
.
ada lagi
.
.
.
.
jap
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dah tuje
bai
.
.
eh thnx

Regards
eikin tembum

4 comments:

  1. dilarang mengambil gambar ketika memandu. haha. :p

    ReplyDelete
  2. ha 2la ayg oii...len kali xmau snap2 tyme driving yer..huhuu...
    selamat2....

    ReplyDelete
  3. yang na accident tuh tade kene mengena dengan snapping nyh tau abg!

    ReplyDelete