click it

Wednesday, April 21, 2010

People That I Miss

Salam kawan kawan

Saya suka untuk menyatakan disini yang saya sedang dilamun rindu!
haih..sedih ouh bila kita dah merindu orang..

Saya rasa macamdah lama sangat saya tak jumpa oang yang saya akan
listkan jap lagi..
Rindu nak buat activities dengan diorang sume.
Rindu nak makan sama sama
Rindu nak shopping sama sama
Rindu nak pow diorang
hoh?pow?hehe ade sorang tuh saya suka pow.sebab die banyak duit.
haha
Nanti sya tunjukkan k die yang mana satu.
here's the pic.
jom jom

I seriously missing my bro..
Nih abang saya yang ketiga.
Nama dia ajoi.
Dia nyh pelaut under MISC
position sekarang 3rd Officer
Now die berada di Perairan Africa sekitar Madagascar.
Dah dekat 4 bulan tak jumpa die
Rindu die macam nak mati.
Kalau die ade kat rumah rajin die tolong kita kat umah.
Die kate 
"keje rumah bia ajoi buat semua,
tapi masak je sikin buat,janji perut ajoi terisi"
Die baik sangat,pemurah lak tuh dengan adek beradik die..
Die lah orang yang saya suka pow tuh.
Jahat kan saya.Die baik.
Die suka belikn saya barang mahal mahal.
Lau birthday saya mesti die bagi hadiah.
huk:(
Rindulahh ajoiT_T

Nyh die tengah kerja atas laut..

Ajoi..ma abah abg pitri,kakdayah,akak,kak ija,sikin and adek sume rindu ajoi!
Ajoi jage diri baek baek ye.
Ade rezki kita jumpa lagi



The most people yang I selalu hang out before nyh adalah..

Wehh..
aku rindulahh kat korang wehh..
nak karoke sama sama
even aku sorang je yang nyanyi
tapi aku suka korang dengar aku nyanyi
even korang pura pura sanggup dengar-_-
Aku rindu nak maen boling dengan korang
Aku suka tengok korang kalah kalau maen
Aku rindu nak jalan jalan  g Ou dengan korang
Kelaka sangat bila cari parking tak jumpa
Korang makan pizza macam takda hari esok
then pastuh nak jalan masing masing tak larat
Then kita snap gambar banyak sampai full memory
then pakai handphone syera pulak.
Then kita bluetooth sume gambar dari phone masing masing.
Aku rindu korang wehh.
Rindu sangat sangat.
Aku rindu nak g Taman Rakyat jogging dengan korang.
Even kita pakai tracksuit
tapi kita tak jogging,kita gossip then bagi ikan and kura kura makan roti kat tasik tuh.

Weh aku rindu nak tengok movie dengan korang.
Kita berempat sederet tengok movie sesama.
Then kongsi kongsi duit beli popcorn n coke.
Then suh zyra beli sendiri sebab die makan banyak.
Aku rindu wehh nak g Times Square dengan korang.
Kite lepak McD having MC value lunch sebab murah
Then kita shopping baju 10 ringgit tuh banyak banyak.
Then aku suka tengok Zyra abes duit sebab shopping.
Sebab die kaki shopping.pastuh pinjam wet kau elin.haha
Asek zyra je kan.sian die.Tapi da memang die pun sume tuh.T_T
Banyak lagi moment dengan korang yang buat kan aku takkan lupa korang sampai bila bila.
Nanti kalau aku nak kawen(kalau lah)
korang tiga tiga jadi pengapit aku eh eh??
Halim pun korang apitkan sekali eh?(tu pun kalau dengan halim)

 Kamera nyh muat muat kite jekan..
rindu korang..
ALL THIS IS MY PRECIOUS  MOMENT!
AKU RINDU SYERA,ELYN NGAN ZYRA!!
:((

Yang ini merupakan seseorang yang sentiasa dekat dihati saya.
Kitorang jarang jarang jumpa.
Sebab tuntutan kerja dan masing masing sibuk.

"Sayang,sejauh mana pun gab kita..
I always LOVE you..."

I curik from his external hdisk



I miss your smile and laugh.And also your janggut.
I miss the time that we having together..
I love you and I miss you dear..
Take care.
If ada jodoh,InsyaAllah kita jumpa lagi.

Ade lagi orang yang saya rindu!!
Class mate college saya!!
Serious ouh rindu korang!!!
nanti bulan jun kite jumpa!
ta saba nak grad dengan korang!!

Thanks Guys for reading.

Take Care.

Regards,
eikin muram.

6 comments:

  1. rindu nak balek rumah.owh bulan 6,cepat lah

    ReplyDelete
  2. hehehee...best le karangan anda,saye suke sgt....i love u sho mch ayg....

    ReplyDelete
  3. hehehee...best le karangan anda,saye suke sgt....i love u sho mch ayg....

    (...ABD HALIM...)

    ReplyDelete