click it

Sunday, August 22, 2010

Dah Setahun!

22 Ogos 2009-22 Ogos 2010

Dahhhh setahun dah hubungan kitorang..
Dah setahun dah bersayang sayang..
Dah setahun dah kenal diri dia..
Dah setahun dah berborak tiap tiap malam dengan dia.
Dah setahun gak umur  anak anak kucing dia * apa kena mengena??

Tak Kisahlah apa pun.

Yang penting aku dah setahun dengan orang yang aku cinta!

Macam macam dah dalam setahun ni.
Bergaduh.
Bergelak ketawa.
Bermuka ketat.
Berbelanja.
Beratur panjang panjang tengok wayang.
Berak.
Ber "sMs"
Bergayut sampai lebam
Berlajar bersama sama.
Beriadah.
Beruk. eh.salah.
Bersusah senang.

Wahai Encik Abdul Halim Bin Zainal Abidin.
Sesungguhnya gwe sayang bangat ama loe!
Sayang sampai matik!
InsyaAllah..
Jika Allah izinkan..
Kita akan bersama hingga akhir hayat..


Nak kawen ngan abang boleh tak?.teehee gatal.



beratur tengok twiligt!seronok seronok!

Tak suka ada orang ketiga.teehee^^



Teringat time 22 ogos tahun lepas.
Ade orang tuh mintak couple style ganas.
Ade ke dia cakap camni
"Aku nak kau Boleh?"
ingat haku nih anak kucing ke bai main nak nak.
Ingat senang senang je die nak dapat.
Huh. Memang senang pon.
haha Sebab aku pon suka sama dia!



Sayang sayang..
Sama sama lah kita jaga hubungan kita ni k sayang..
Biar kita gaduh sekarang jangan kita gaduh kelak.
Kita sayang awak gila gila

.
Agak agaknye  awak pun sayang kita tak macam kita sayang awak??