click it

Saturday, December 11, 2010

21 Tahun Yang Bermakna!


Hi.

Aku bakal menginjakkan kaki,tangan,kepala serta seluruh anggota badan termasuk gigi palsu
ke umur 21 tahun 13 Disember nih!
Dalam erti kata lain nak bagi tahu yang birthday aku dah dekat!haha.
Nak hadiah voley?
Tolong hantar dekat ghumah ea?T itew bagi alamat tau.

Haha.ngade. macam kanak kanak lagikan mintak hadiah dekat orang!

Okey takmoh cite panjang panjang lagi.

Nih nak listkan apesal 21 tahun ni sangat bermakna bagi gwa!
 

1st and foremost!
Cewahh abah mama bersanding lagi..weewiiit!

Ada mama dengan abah yang best!
Tak pernah abaikan persekolahan aku even aku tak pandai.
Tak pernah tak bagi makan.
Tak pernah miss bagi duit belanja.
Selalu tinggalkan duit lebih kat rumah untuk belanja sekolah petang.
Sebab lepas sekolah pagi mesti duit abes punya. Banyak habis beli sagun.haha.sedap.
Selalu gosokkan baju kalau dah lambat.
Selalu ajar bertanggungjawab kalau dah buat salah.Tapi kadang kadang selalu salahkan adik.haha
Selalu ajar berdikari. Bayokan duit belajar lesen moto dan kereta sampai sekarang dah jadi rempit yang berjaya.HAHAHA.ok tipu je.tak baik merempit.
Selalu bagi duit raya.
Dan macam macam selalu lagi.
Mama Abah selalu di hati:)


2. Ade adik beradik yang best
Even selalu kena buli dengan abang fitri.wuwuwu
Selalu suruh kunci pintu pagar time pukul 12 malam.
Die dekat dalam rumah,then jerit "Ada hantu ada hantu!"
Then aku menjerit bagai nak gila sambil kena gelak dengan adik beradik yang lain.
macam bangang je.
Yang paling bestnye selalu dapat hadiah bila time birthday!yay!
Even bukan hadiah yang mahal, tapi tuh merupakan kasih sayang antara kami adik beradik.
Sayang kamu semua wahai abang abang dan kakak kakak serta adek ku:)




 Kejadian berlaku pada 15.10.2010.
Pertambahan ahli keluarga baharu:)
Tahun depan bertambah ahli lagi.
Insyaallah^^

3. yay dah sampai yang ketiga!Ada Teman baik
Sebelum hadirnya Halim, dorang nilah yang bertakhta kat hati aku!
InsyaAllah selamanya dorang akan ada kat hati ni!
Penuh bermakna ada korang dalam hidup aku.
Syazleen,Syera dan Zyra.
Apa pun yang terjadi, aku tetap sayang korang sampai bilabila!!!

 ILY girls!


4. I do have a lover.
He's only the one for me!
Halim!
I love you so much dear!
Thanx because you make me happy:)

4. Aku dapat jugak pegang skrol diploma even dalam tu takde mende pun.
haha. Diploma dalam pengurusan risiko.
Bersyukur sangat sangat even tak setanding adik beradik aku yang lain.
Lepas ni nak tanam azam sampai berbunga bunga untuk pegang skrol ijazah pula.
InsyaAllah:)
Exclusive nih!
Kat kedai takde.haha
Yeah Cuti cuti sebelum habis study!
Rindu u guys!


5. Aku dapat kerja dengan maxis 7 JUN 2010!




 Nih masa tengah kerja.
Sahaja bergambar begini^_^


Yay!alhamdulillah dapat merasa duit sendiri.
Seronok lah tuh abah!
Kita tak mintak duit dia dah.kadang kadang.^-^

Dan bila dah kerja, terkeluarlah benda ini secara sengaja:)

haa.dasat tak dasat kerja kat maxis je voleh ada ferrari.
kau ada?
haha

Okey fine.Tipu je. Yang mampu milik adalah seperti tertera dibawah.



                                      Yeah!kaler pink lagi!WAJIB!

Kejadian diatas adalah antara yang bermakna pernah terjadi dalam hidup aku.
Aku sangat berharap menginjaknya aku ke umur yang baru akan lebih mematangkan kehidupan aku.
Serta menjadi anak yang solehah serta mampu membahagiakan kedua ibu bapa aku.
Aku juga berharap untuk menjadi orang yang berguna pada nusa dan bangsa!
Hidup Satu Malaysia! eh tetibe.haha

Boleh menang Surat untuk PM nih.haha.

Okey dear,
sampai sini jeh!

How about u guys?

3 comments:

  1. aww aww
    best nya.. ^_^
    intan pun umur 21thn..
    tapi tiada adik beradik yang ramai,tiada encik lover,tidak pernah mengalami graduasi lagi,tiada pekerjaan lagi & tiada kereta lagi..
    apa pun tiada ;(

    congratz utk kamu ;)

    ReplyDelete
  2. coming soon my dear.
    mungkin intan akan mendapat yang lebih baik.
    hanya untuk berkongsi cerita.
    :)

    ReplyDelete
  3. love it!!~
    ^___^

    ReplyDelete