click it

Saturday, December 25, 2010

Semangat Final Piala Suzuki AFF!

Boleh boleh!
Malaysia Boleh!
Boleh Boleh!
Malaysia Boleh!

Haa..
Semangat tak!
Malaysia masuk final ouh Piala Suzuki pukul 8 karang!
Biarpun aku bukan hardfan bola bola nih,
Tapi disebabkan Malaysia masuk final tetibe jeh aku jadi penasaran!
Semangat gila tahu tak!



Bukan senang oh Malaysia nak masuk final.
Before nih Piala Suzuki Swift eh Suzuki AFF,
Malaysia sampai peringkat kumpulan je an an..
*betolkan kalau aku salah
Tapi tahun ni Kita*mewakili Satu Malaysia dapat masuk final!
Yeayy!!
Terel tak terel pemain bola kita nih!
Jangan pandang sebelah mata ea!
Cungkil mata lagi sebelah baru tahu!

Tapi tak mahu cakap besar,
pasai pa..lawan kita sat gi bukan calang calang nye orang tau!
Indonesia beb!Garuda!
Cuak gak!Takot dorang pakai bomoh je nanti.
Sekali sembur habes semua!
Haha.


Yang aku tahu pemain Malaysia mesti berjuang gila vavi nya!
Harapan kitorang kat kaki and otak u'ollss okey!
 Wa caya sama lu lah Malaysia!

Yang pastinya aku akan tengok korang dekat LCD screen sahaja!
Sebab kena kerja wehh!!Bangla pon cuti tengok bola.
Aku lak kena kerja.
sob sob nasib tidak menyebelahi ku untuk berada di stadium!
Jangan isau Team Malaysia!
Doa dan harapan ku mengiringi game korang!

Semoga Berjaya Team Malaysia!


2 comments:

  1. bila masuk final je orang semangat lebih2.. kalau kalah kutuk mcm benci sangat.. itu la kite kan?

    pape pun doakan Malaysia mng nnt.. :D

    ReplyDelete
  2. wow go go malaysia go....
    finally kte champion jgk syg...
    even msuk stdium naik kete kebal,tapi kite ttp brjuang smpai ke titisan darah yg trakhir.....
    hehe...

    ReplyDelete