click it

Tuesday, January 25, 2011

Fasha Sandha Dah Putus Dengan Jejaka Heli?? auccch.

Korang baca tak apa aku baca kat paper metro semalam?
Muka depan beb.
Fasha Sandha yang gila banyak kontroversi tuh dah putus cinta...

Dengan siapa?
Kerat jari lah kalau kau orang tak tahu.

Mesti lah dengan jejai.
Bekas suami dramatis Nora Danish.



Seronok si fasha masa bagitahu pasal dia dok hangat bercinta dengan Jejai ni.
Siap berhelikopter lagi kau jumpa Fasha dekat tempat shooting.
Nak bagi tahu yang dia dah menang hati jejai.

Ada jugak tengok dekat Berita Awani kalau tak silap,
Dia ada cakap yang dia orang ni dah nak kahwin dah.
Tengah tunggu masa nak umum waktu je.

Tengah tunggu tungu..
Rupanya keluar berita dah putus.

Kalau aku malu siyot.

Takpelah Fasha..Sabar jelah.
Awakkan cantik,.ramai lagi businessman yang bukan takat ada1 helikopter,
lebih 10 heli pun kejar dekat awak.
hehe

Ini ada madah siket untuk awak

"Hidup Tidak Selalunya Indah,
Langit Tak Selalu cerah..
Malam bulan dan bebintang..
Itulah Lukisan Alam"


bai.

2 comments:

  1. wah2 pandainye si cantik bermadah syg....
    hehee....btw padan muke fasha sendeng....
    len kali jgn nk kaco uma tngge org lain...

    ReplyDelete