click it

Friday, May 6, 2011

Baru Rasa Hidup!

Jap eh nak besihkan siket sawang bawang dekat tepi tepi blog nih..
.
.
.
.
.
.
.
haa..okey..dah bersih dah.
.
.
.
.
Assalamualaikum!

Lama dah tak luangkan masa nak menaip.
Yelah dah jadi pembantu perdana menteri nih memang gini.
Sebuk setiap masa.
Haha. Takde maknanya pembantu PM.

Ini adalah disebabkan kerja semata mata.
Sejak dah pindah ke KL rasa penat lain macam.
Tak sama macam duduk Klang sebelum nih,
Even ulan alik sunway ke klang hari hari pun tak rasa penat sangat,
Mungkin sebab tengok mka mama hari hari. So hati tenang je dekat dengan mama.
Emm sedih lah pulak cerita pasal mama  nih. Rindu sebenarnya T_T sobs sobs.


Actually just nak cerita life duduk asing dengan family nih beza  benar rasanya.
Erti kata lain langsung tak best kot!
Dok kat flat je. Bilik tecik lak tuh. Takde katil.
Toilet tak best. Mesin basuh takde. Peti ais tade. Penghawa dingin takde.
Bil api air kena bayar sendiri dah.
Balik balik tak ada orang masakkan. 
Tibi kecik je. 19 inch. Yang paling tak best Astro tade.  HUWAAAA!!


sobs sobs kesat hingus air mata begenangT_T

Padahal dekat rumah klang biasa je pun.  Cuma frasa Rumahku Syurgaku memang sangat bermakna bagi aku.


Tapi..nilah kehidupan.
kalau tak rasa susah, tak enjoy lah hidup kan and tak rasa dewasa.
Nanti dah tua kang boleh cerita dekat anak cucu aku pasal payah jerih nenek dia masa muda muda.

Ermm..anak cucu ehhh?Ini pun kalau Alim Chelsea nak hantar meminang, kalau tak tak ada lah orang aku nak share cerita semua nih sampai tua. haha

Mesti mana yang apat dengan aku bajet aku selalu dating kan bila dah duduk KL nih.
Kan dekat dengan Halim.
Kalau aku cakap tak dating mesti korang cakap aku borak kan.
Serius beb tak borak.
Memang lagi jarang jumpa. Aku kerja shift, Weekend selalunya kerja.
Halim lak kerja sampai malam. Memang tak dan lah nak jumpa.
Even dekat pun.
Tu pasal asyik gaduh je.
Ada je tak kena. Rindu agaknya =_=

Okaylah.
Tak banyak pun nak cerita dekat entri nih.
Just teringin nak update sebab lama dah tak update belog nih.

Next time bajet nak upload gambar pulak okay!



Okey babai.

1 comment:

  1. heheee....nanti kite hantar rombongan yer...

    ReplyDelete