click it

Saturday, June 18, 2011

Kerja.

Tak sangka aku dah berjaya habiskan setahun aku dengan Maxis.
Yeay! Nak buat party. Eh kenduri kesyukuran. :)

Memula dulu masa memula kerja, macam tak berapa confident je boleh tahan lama.
Memandangkan ni merupakan first job dan berkaitan dengan Customer service.
Memang tak lah der aku nak tahan lama lama.
Bajet nak cari kerja pejabat, boleh borak borak,
makan makan and menaip.
Tapi lama lama bila dah kerja dengan Maxis ni,
Jatuh cinta pulak..haha. Tipu je, takkanlah sampai nak jatuh cinta kan,
Cuma rasa serasi dengan kerja sekarang.
Dan yang paling penting sekarang dah pun permanent^.^

Seronok sangat sampai nak guling guling.
Penantian yang membuahkan pisang, eh hasil.
Bukan senang nak dapat permanent, nak kena maintain macam macam.

Mama abah pun seronok jugak anak dia sorang nih dah permanent.
Halim dan my bestie empat orang tuh pun kongsi kegembiraan yang sama.

Aku tadah tangan bersyukur sangat, atleast aku dah ada pekerjaan yang tetap.
Tak adalah risau lepas ni nak fikir contract sambung atau tidak.

Apa apa pun,
Mana mana perkara yang kita dah usahakan dengan sehabis baik perlulah di selitkan dengan Tawakkal.
Ini yang aku buat sekarang.
Kerana Allah pandang setiap usaha yang kita lakukan.
Ingat pada Dia, dan Dia akan ingat pada kita jugak.


Happy Sunday Guys^-^

No comments:

Post a Comment