click it

Sunday, July 24, 2011

Awak sayangkan saya lagi?

Nak dekat puasa.
Maknanya dah dua tahun aku dengan halim.
Bahagia ke aku ni?
Jujurnya ya bahagia.

Tapi betul ke aku ni benar benar bahagia?
Sambil mengingati perjalanan hubungan kitaorang,
Airmata aku elok je mengalir di pipi..

Aku tak tahu apa yang aku mahu.
Tapi yang pastinya aku sangat menyayangi dia.
Seluruh jiwa aku.
Letih syera dengan syazleen dengar cerita aku bila gaduh.
Tapi dorang sikit pun tak pernah mengeluh.
Girls, i love u damn much babe. Tapi dengan siapa lagi
Aku nak mengadu kalau bukan dengam diaorang kalau aku ada masalah dengan halim?
Kalau cerita dengan mama mesti mama suruh cari lain ke sebab asyik bergaduh.

Aku ni sensitif sanagt. Memang cepat merajuk.
Tapi aku dah cuba kawal sebaik mungkin. Aku taknak halim marah aku bila aku suka merajuk pasal benda benda kecik.

Sedih tak korang kalau bf korang tak ada masa untuk korang then bila kau orang merajuk doa marah balik?
Aku pun sedih sangat. Tapi nak buat macam mana kena telan.. Dah itu jalan yang aku pilih.

Aku cuma nak tahu je dia masih sayangkan aku macam dulu ke tidak ataupun dah berkurang??
Mac macam perkara berlegar legar dekat minda aku ni sebab banyak perkara dah berubah sejak kebelakangan ni.

Aku tahu entri ni memang agak emosi sebab aku tak berhenti lagi menangis daripada tadi. Sobs