click it

Saturday, November 26, 2011

Bosan

Sekarang aku baru dapat faham situasi bosan sebenar seperti yang mak aku rasa.
Bila suami tak ada dekat rumah,
Duduk sorang sorang,
Tak ada tempat nak luah perasaan,
Makan sorang sorang

Memang sakit.

Dan itu yang aku rasa sekarang.
Cuma bezanya aku tak ada suami lagi.

Aku cuti tiga hari ni.
Aku bajet bapak aku ada dekat rumah
So bolehlah merayau rayau dengan mak aku sekali pergi PD ke
Naik genting ke,
Balik kampong ke.

Tapi hampehh.
Bapak aku pulak sibuk hujung minggu ni.
Pergi kenduri kawen anak member dia ja. Pakai baju kurung.
What a bored!!

Member pulak sorang pergi seminar,
Sorang pergi penang class trip,
Sorang dok teman mak pergi shopping.

Aku??
Duduk rumah tengok muka mak aku. Mak aku tengok muka.
Dia pon dah bosan agaknya tengok muka aku.

Boyfriend?
Dia sakit.
Haritu sakit telinga.
Kali ni demam.
Orang jarang sakit tapi sekali dah kena memang amik masa lama nak baik.
Kesian dekat dia.
Takkan aku nak mintak dia layan aku je. Bila nak baik demam dia??


Demmmm boring gila cuti hujung tahun gini.

Takkan aku nak online je.

Okey syera aku pun dah paham perasaan kau bila cuti panjang ituhari bila kau duduk rumah terkangkang sorang sorang.
Aku pun terkangkang sorang sorang ni.
Padan muka aku.

K lah. Nak pergi nangis kejap meratapi hari kebosanan dunia.

Bai

No comments:

Post a Comment