click it

Monday, February 25, 2013

Oh Anuar Zain!

Aku ni bukanlah type yang gila sangat dekat anuar zain tu.
Sometimes sampai pelik, apehal lah ada orang dok puja puja n gilakan anuar zain tu.
Ye faham dia handsome, kaya, suara sedap.
Tapi bagi aku (at that time) dia biasa biasa je. Dia just ada suara yang lain dari yang lain, and i'm not so fan of him.

But everything changed on 22 feb 2013.
Maxis buat Annual Dinner on this date dekat KLCC convention centre. Aku pun meme suka pergi annual dinner ni, pasal fikir dapat voucher shopping as door gift and satu lagi ada artis yang best akan perform malam tu.
Dapat tahu anuar zain jadi artis jemputan.
Aku pun tetiba excited sebab dia baru je buat konsert besar 16 feb haritu which is aku dengan bestfren nak plan pergi tapi tak jadi. Bagus gak jimat duit. Hehe

Then, sampai time dia perform, dia memang tak banyak cakap. Terus nyanyi lagu sedetik lebih.
Aku terus meremang dengar suara dia and straight pergi depan record performance dia.
Peh pehhh. Memang cair doohh.
Seriously!
Suara dia sebijik dalam radio.
Dann akulah yang paling dok depan sekaliiii. HAHA
Tak malu kan. Dia bila menyanyi memang pandang mata orang bagi feel dekat orang yang mendengar.
Memang pro habes lah dia ni.

Tang lagu ajari aku lagilah melting habes wehhhh. Wuwuwuwu T_T
Macam tetiba nak propose dia,

"jadiklah hasben ai please please.
Ai tak peduli orang cakap yuu ni gay ke apa ke, but please marry me"


Gahh nonsense gila kan. Hahaha
Sampai macam ni sekali sebab aura dia memang kuat.
Memang layaklah maxis bayar dia berpuluh riban tuk 5 lagu yang dia nyanyi malam tu.

Aku sampai balik tu sebelum tidur tengok video dia.
Bangun tidur tengok video dia.
Lepas mandi tengok video.
Barulah aku faham orang cakap mandi tak basah tidur tak lena.
Tapi aku tidur lena dengar suara dia.
HAHAHA ini semua poyoooo!!

Orang nak tido baca doaa, bangun tido pun baca doa. Ni dok pk anuar zain pulak.
Haih laghoo laghoooo.

Ha tengoklah gambar gambar dekat bawah ni .
Yang gambar ai nampak gemuk tu sebab ai edit bagi nampak gemok. LOL





No comments:

Post a Comment